Subject: Liiklusmärkide 636 paigaldamine riigiteele nr 17 Keila-Haapsalu km 6,912
From: "Sander Kruus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 14:26:46 +0300

Tere!

Annan teada, et liiklusmärgid 636 on paigaldatud vastavalt kooskõlastusele
nr 174057. Fotod manuses.

Lugupidamisega

Sander Kruus

Projektijuht

M: +372 5648 9926

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

 <https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/> Facebook
<https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/>  /
<https://www.instagram.com/signaal_tm/> Instagram

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.